Ajdå

Det som började så  bra.. Nu var senaste inlägget typ två veckor sedan.. Men nu ska jag försöka rycka upp mig :)

Nu har November kommit och därmed regnet, och mörkret, och leran, och den där fuktiga råa kylan som gör en alldeles genomfrusen fast att det inte är minusgrader ens.. USCH! Säger jag bara.

Iallafall så hann jag och Mela bygga färdigt Mysaks och Schacks hem innan novemberregnet kom och de stortrivs på sina 3x2m :)

Idag blev det barbackatur i skogen eftersom Vannes inte har någon sadel än och det var mycket mysigt. Nu åker reflexerna på igen! Vi var riktigt effektiva i stallet, det tog bara 1.5h :)

Nej nu orkar jag inte skriva mer, so long!

/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0