Ljus och lasagne

Idag känns det som om jag faktiskt har åstadkommit en del. Först åkte vi upp till stallet och red. Nöten var piggelin och Vannes var lite lugnare än vanligt så det gick väldigt bra. :)

Sen när vi kom hem hjälpte vi mamma att göra farsdagsfika (äpplekaka med grädde, bullar och ballerina :P) och
gick ut med kaninerna. Medan Schack och mysak skuttade runt och hittade ett jättebra gömställe (presenningen över trädgårdsmöblerna) så satte vi upp den nya ljusslingan över kaninburen. Det behövdes så att säga, det var bara typ 1.5-2m som funkade på den gamla..

När det blev mörkt (kl 5!) gick vi in och gjorde en lasagne, den blev mkt god :D Sen blev det toscapersikor till efterrätt. (päronen var slut)

Och nu sitter jag här och försöker skriva på min HK fördjupning om Island och det går inte så bra..

tack alla som orkar läsa, om det nu är nån..

/Er Fia

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läser varje dah

2009-11-22 @ 09:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0