Filmanalys, blää!

Sitter och skäller på mig själv för att jag inte skriver på filmanalysen som ska vara inne på fredag men det är såå tråkigt!

Vi slutade tidigt idag 13.25 så kaninerna fick vara ute länge. Var ute hos dem i två timmar, mysigt! :) Både Mysak och Törnrosa var jättebusiga och sprang iväg dit dem inte får vara hela tiden. Busungar :P Det är könt med värmen nu, kan vara ute hos kaninerna med bara tröja men kaninerna tycker inte riktigt om det. De har fortfarande en massa vinterpäls kvar så de måste lägga sig ner och vila ofta för att inte bli för varma.

Nej, nu ska jag säga till mig själv på skarpen och skriva på den där filmanalysen. Har hunnit med handling och miljö än så länge..

/Fia

Kommentarer
Postat av: Isabelle

sv: Okej :) Hur gammal är du då? (:

2010-04-12 @ 19:25:26
URL: http://carstensen.blogg.se/
Postat av: fridan

nej det är klart, men NÅGOT på huvudet i alla fall :) kanske inte fick ha bara grimma för de som håller i falsterbo-tävlingarna heller, det vet man ju inte :)

2010-04-12 @ 22:30:45
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0