Underbar uteritt

Jag och Mela red på en tur idag och det var verkligen helt underbart!
Vi red en runda vi kallar "limosintorpet" då den går förbi ett gammalt ödetorp med massa bilar utanför varav en en limosin.. (Jag har iofs aldrig sett limosinen men den ska vara där :P) Iaf så har den rundan lite av varje, klättring, skogsstig och galopp. Nöten var pigg men inte överpigg och hade verkligen bjudning. :) Han gick också först en stor del av ridturen vilket är väldigt bra och han hoppade över den läskiga stora-och-djupa-och-farliga bäcken utan tvekan också min underbaring!



När vi kom tillbaka till stallet var han jättesvettig så han fick gå ut i hagen ganska snabbt för att torka i solen, såklart rullade han sig direkt ochblev ett lermonster :P

Jag fotade lite i hagen sedan och jag tycker att den här blev riktigt fin.  Några krokusar i förgrunden och Puss som kikar in i kameran i bakgrunden :)



/Fia

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: Tack så mycket! :)

2010-04-11 @ 20:30:45
URL: http://misseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0