Morgonritt och höga hinder

Idag gick jag upp 7:20(!) Jag och Mela hade fått för oss att det skulle vara mysigt att rida "tidigt" på morgonen. Det var det. Fast det hade nog varit mysigare om vi verkligen hade ridit tidit på morgonen. Nu kom vi iväg 8:40 från stallbacken så det var bara halvtidigt, men det var iallafall innan åskan kom.

Medan det åskade bakade vi chokladmuffins, mumsigt! 

Efter åskan gav vi oss ut till kaninerna, jag hoppade med Tufs och Schack, Tufs slog sitt personliga rekord med 5cm och hoppade 45cm och Schack hoppade 40cm. Matte var såå stolt över sina niner. 45cm kanske kan låta lite men med tanke på att Tufs inte är mer än ca 20cm hög så är det jättebra :) Särskilt eftersom det förut gått som en osynlig gräns ovanför 40 som min pojke bestämt har breättat för matte att det GÅR inte att komma över. Pyttsan har matte sagt och syftat på att busungen hoppat minst 70cm upp på murar och liknande.. 

/Allas er Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0