Egensydd sele och brall i hagen

Hallå!

Var uppe och red idag, det blev bara en lugn barbackatur eftersom tre av fyra hästar var halta! :(
Altea var dock mest bara stel så Jag och Nöt och Lovisa och Altea red runt Hulebo ner till palatshagen, lämnade Allan och Nöt där, gick upp och hämtade Puss och Vannes och så gick/red Mela och Lovisa ner med dem också och jag följde efter..

När vi kom ner så var Nöt pigg och glad och rejsade runt typ 10 varv elr nåt runt hagen, sparkade bakut och hade sig. Jag var så sur på mig själv för att jag inte tog med kameran! 

Hemma igen så sydde jag färdigt min bogsele och jag blev supernöjd! Schack och Tufs verkar också trivas med den. :)

/Fia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0