Bråttom

Hinner eg inte skriva, ska upp till stallet och rida innan Karolina kommer och ska massera men eftersom jag inte skrev igår så..

Tränade ju för Markus igår och det gick jättebra! Vi gjorde först lite böjning och så som vi tränade på förra träningen. Sen tränade vi hörnpasseringar och jag upptäckte att det är en jättebra hjälp för att nå lösgjordhet och uppmärksamhet.

Jag tycker ändå att jag går ut ganska bra i hörnen men sen visade det sig att jag hade typ en och en halv meter kvar ut till hörnet så där fick jag något att träna på.

Galoppen gick väldigt bra igår med, han tog galoppen lätt och höll den bra.

Hinner inte skriva mer, mela filmade en del igår, någon som är intresserad av att se?

/Fia


Jag och nöt förra markusträningen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygg bild.

2010-08-05 @ 10:08:31
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du lägga upp filmen på din blogg? skulle vara roligt:)

2010-08-12 @ 23:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0