Dålig uppdatering

Ledsen för den dåliga uppdateringen men har inte hunnit gå in på datorn alls sen i onsdags.
Red i onsdags och torsdags, det gick bra båda gångerna även om det började åska mitt under ridturen på torsdagen. Vi vände ganska snart och kom faktiskt ifrån ovädret så vi red en stund i palats-hagen.
På fredagen var jag, Mela och mamma i gällstad och skulle köpa kläder men jag hittade inget förutom ett par strumpor..
Igår for hela familjen (nästan) på utflykt till Tivedens nationalpark och Tivedstorp som ligger där omkring. Mamma och Pappa gifte sig i Tivedstorp och Morfar kom från Tiveden. Jätte mysigt var det iaf, Tiveden känns verkligen lite magisk, det är så att man nästan är redo att det kan hoppa fram ett troll eller en älva när som helst..
Ödlesjön, här fanns det vattensalamandrar förr men försurningen har gjort att de utdött..
En trollsk, blank skogstjärn..
Idag då så åkte vi in till Göteborg eftersom det var så dåligt väder och gick på världskulturmuséet, ganska intressanta utställningar tycker jag men jag är ju en sån som gillar muséer, kan gå runt länge.. :)
Ska rida Nöt imorgon, tror det blir ute men får se. Ska hälsa på hönsen också som Karin och Bengt hämtade i torsdags. Hindahöns är det tror jag, en tupp, en höna och två kycklingar.
/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0