Första dagen på Bäckäng

Dagens stora händelse är ju då att Jag har gått min första dag på gymnasiet! Det var mest bara massa info och "lära känna" övningar men ändå, det är stort! :)
Det känns bra med mitt val och så än så länge, tror det kommer bli bra.
Red Nöt sen på eftermiddagen. Tränade lite markarbete först innan jag satt upp, han var lite halvt uppmärksam på mig och kändes seg. När jag satt upp kändes han också ganska seg men ändå mjuk, ville inte trava men böjde sig fint. Jag red lite hörnpasseringar för att få lite mer samling och en bättre form och efter det blev han pigare och traven blev tillslut jättefin och galoppen var riktigt energisk tillslut också :)
Hinner inte skriva mer, Både Erik, Karl och Åsa har kommit nu för det blir surströmming ikväll. (Inte min favorit direkt så Jag, Mela, Mamma, Åsa och Magnus äter nog nåt annat :P
/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0