Hemma igen

Nu är jag hemma igen. Det var jättekul att få träffa allt folk igen men ändå skönt att komma hem. Sitter just nu och skriver på min engelska men word är inte riktigt med mig så medan det laddar skriver jag här istället :)

Kom just nu på att jag faktiskt inte har så mycket att skriva, om ni inte är intresserade av vad vi gjorde på utbildningen då förstås och jag är för trött för att orka hämta kameran med bilderna så det blir ett kortis inlägg det här. Lessen för att det blev lite tråkigt.

Imorgon ska jag rida Nöt igen, ska bli jättekul. Förresten så ska det inhandlas en sadel till Pussan så Nöten kommer få branderup sadeln för sig själv :) Om du vet någon som säljer en begagnad Amazonas Elisabeth så säg till! (Svart helst då)

/Fia


Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv; varse ;)

2010-08-29 @ 20:42:46
URL: http://puissance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0