Masserad Nöt

Nöt masserades idag och då rids han inte men jag åkte upp ändå och kollade på, fick lite tips om hur jag kan jobba från marken från Karolina och gick runt med honom lite efter massagen.

Han har fick massage en gång i somras när vi var borta och då upptäckte Karolina att han var dels väldigt oliksidig i bogen och hade också en stor spänning i de musklerna som sitter på bogbladet precis nedanför manken. Idag gick hon alltså igenom honom igen och han har blivit bättre sen förra gången men är fortfarande väldigt oliksidig. Det syns verkligen tydligt när man ställer sig vid svansen och kollar mot halsen att muskeln på ena sidan är mycket större..



/Fia

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Åh, härlig bild! :D



SV; TACK! :D



jaa, förstår det! jag hade en som satt jättelänge ett tag i våras jag också! :) vissa blir ju verkligen favoriter! :D

2010-08-19 @ 14:04:54
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Lovisa

sv; haha jag tänkte väl att jag skrev kommentaren till dig??:P

2010-08-19 @ 18:26:48
URL: http://puissance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0