Staden

Har tillbringat dagen inne i stan med familjen. Först gick jag och Mela till ur-affären för att kolla min klocka (Sekundvisaren går konstigt, tar typ två steg i taget..) men den var inte öppen så vi gick och shoppade lite istället. Det blev ett par örhängen på guldfynd och penna med stift på akademibokhandeln. Var inne på specsavers och fick mina glasögon justerade också :)
Vi fikade på bakgården sen, jag åt en BIG-size kanelbulle, mums! :)
Sen gick vi till textil muséet och kollade där lite och nu sitter jag här. Ska installera om firefox tror jag, trivs bättre med den än med google chrome..
Finaste Tufsen :)
Pi börjar bli alldeles grå :)
/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0