Fotograferande

Hann inte skriva igår, då red jag och Mela på barbackatur, mysigt värre! :)

Idag red vi också ut och Lovisa var med också, Vannes fick på sig snösulor och broddar på morgonen så han fick följa med också. Vi red bort till davidssons ängar och tog lite snöbilder. Blev några fina men Nöt envisades med att leka giraff hela tiden och sen tog batteriet slut.. På vägen hem blev Nöt jäättepigg och slog bakut flera gånger! Några smakprov på bilder kommer alltså lite senare när kameran laddat upp sig.

Så länge: en gammal bild på oss två



/Fia

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: aha :) haha, kunde ha min förra kanin (max som jag avlivade i somras) lös! han följde efter mig hela tiden :) men jag bor i ett område där det är hundar överallt typ och mina kaniner är ganska rädda för dem för vissa kan inte ha kontroll på sina hundar -.-

våra grannars hund brukar komma och jaga dem när de är i hagarna :(

så det är ju lite synd :(

2010-12-04 @ 21:17:54
URL: http://miioominmiioo.blogg.se/
Postat av: johanna

va roligt med bilder! längtar :)

2010-12-04 @ 21:30:38
URL: http://miioominmiioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0