Julshowen avklarad och lyckad! Och Bäckäng vann!

Idag var det kamp mellan de två största och äldsta skolorna i Borås, den största och bästa vann heja Bäckäng!

Efter skolkampen var det direkt till stallet för markusträning och jul/lucia show :) Den blev väldigt lyckad, vi fick mycket beröm och det mesta filmat. Filmen ska förhoppningsvis komma upp här senare :)
Det var verkligen jätteroligt att göra den här och är något man vill göra om.

Fick också en julklapp av Markus, ett fullcheekbett som han tyckte att jag ska prova på Nöten så det ska provas imorgon :)



För er som inte visste det så har Markus en internetshop på www.markusholst.se


/Fia


Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: att skölja i varmvatten är också en smart idé! :)



Mycket sant det du säger med 2 st, att de blir ensamma 22 timmar om dygnet om man endast sysslar med dom i 2 timmar. Då kan jag köpa en dvärgvädur och en hermelin så har jag inte beslutsångest över vilken av rasen jag vill ha haha!

2010-12-22 @ 01:52:40
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: fridan

vad kul att showen gick bra! och kul med ett bett att prova med :)



sv: nöt och kalle är nog lite lika där. kalle har också allmänt kort steg i traven och har svårt för att länga sig. han blir typ halt när han försöker haha!

2010-12-22 @ 12:59:50
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0