Pasta, kaniner och Solveigs sång

Sista hemkunskapslektionen idag, det blev vegetarisk Pasta carbonara. (Fast den smakade inte diret som pasta carbonara^^) Och inte så att jag inte gillar hemkunskap men gud så skönt! En lektion mindre i veckan :D

När vi kom hem fick ninerna komma ut. De hade kul i snön och Oskara kom ut och hälsade på också :) Jag tog ett par riktigt fina bilder på henne men har inte kameran här så att jag kan ladda upp..

När Schack och Mysak var ute bet Törnrosa Schack i örat genom gallret så att det droppade blod i snön. SUCK! Måste fixa något att sätta upp mellan dem medan de är ute.

Men nu ska jag plugga lite franska, spela Solveigs sång på flöjten och vänta på att Lovisan ringer.


/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0