Pulkaparty och skön galopp!

Nu har jag blivit dålig på att hålla igång igen.. Ni får skälla på mig!

Idag blev det långsam snögalopp borta på ramnaslätt. Jättemysigt var det!

Sen på eftermiddagen hade vi pulkaparty! :D Vi åkte i mördarbacken bortanför tjärnen och undan gick det! Det var egentligen helt livsfarligt, vi åkte tåg och jag kraschade rakt in i en björk med ett tefat men oj vad roligt! Tråkigt att inte Julia, Vici och Emma kunde vara med. Ni gick verkligen miste om nåt!

Sen blev det god tacos middag med glasstårta till efterrätt. Det var Klings Stjärntårta och ni kan ju fråga LOvisa och Fia om hur god den var. (De slogs, bildligt menat, om mittenbiten med mest choklad på :P)

Spelade spelet "pratmakarna" också, jag behöver inte säga mer om hur det gick för mig och Linnéa än att vi hoppade över i Melas lag när hennes lagkompisar försvann.. :P Timern till spelat funkade inte så vi fick ta en mobil istället. Och så när alla gått hem så funkade den helt plötsligt! Grrr... Teknik alltså...


/Er Tefats-kraschande Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0