Dressyr i ridhuset

Red i ridhuset idag, trots det fina vädret.. Var så sugen på att träna :) Det gick bra, Nöt var lite långsam efter en hel dag i sommarhagen men han har varit segare..

Jag passade på att rida mitt program så att mela kunde filma, förra filmen försvann ju.. Den filmen kommer nog på sön eller nåt. :)

Sen när vi ridit skulle jag sätta på switch och jag lyckades självklart tappa kanylen, som vi använder för att få upp switchen, i flaskan. Lycka till att få upp den utan att hälla ut allt liksom.. Fick gå och hämta en ny kanyl istället.. lite pinsamt..

Skrev förresten fel igår, det är vänster galopp jag har svårt för och inte tvärt om.. :P

Ska nu packa färdigt det allra sista, ha det bra!

/Fia


Kommentarer
Postat av: Johanna

fin bild.

2010-06-03 @ 13:08:41
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: Mela

Älskar den bilden, ser verkligen ut som om han anstränger sig riktigt mkt!

2010-06-06 @ 22:05:59
URL: http://melasandstrom.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0