Gårdagen

Hann inte skriva mer igår kväll eftersom jag om mela: städade köket, badrummet, våra rum och vardagsrummet samt bakade kanelbullar och hoppade med kaninerna.

Igår red jag iaf dressyr i ridhuset, någon har ju lagt på sig en del och behöver jobba bort lite fett. Fick tyvärr sluta tidigare än planerat eftersom jag fick näsblod. Hatar verkligen min näsa, den börjar blöda minst en gång om dagen typ..

Det ganska bra ändå det vi fick gjort, han var lite seg så red mycket skritt men en del trav med på lösa tyglar och försökte jobba honom med sits och skänkeln. Tycker jag använder händerna lite för mycket så vill vänja mig av med det. Det funkade ganska bra iaf, vi gick slalom, gjorde framdelsvändningar, gick genom en liten "bana" som vi lagt ut med bommar så att man måste svänga på stället i princip, ökade och minskade skritten på lång tygel :)

Lovisa fotade mig och Nöt igår :)


Nytvättad man! :D


Älskar dig pojken!

/Fia

Kommentarer
Postat av: mela

Dum dum näsa. den får skärpa sig snart. Vill inte göra melas Fia ledsen, då blir det synd om den.

2010-06-24 @ 22:31:36
URL: http://melasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0