kungligt bröllop och göteborg

Har precis sett på Victorias och Daniels bröllop, festligt och vackert även om man inte är rojalist. :) Alltid fint när två personer förklarar sin kärlek, oavsett om det är kronprinsessan och prinsen eller en vanlig "dödlig" person..

Skulle egentligen åkte till stallet idag men det regnade när jag vaknade och eftersom jag ändå inte skulle ridit så åkte jag in till göteborg med Mamma och Mela istället. Kollade på panduro efter svart textilfärg då det blektes lite på min "team pajebo"-tröja när jag tvättade den men självklart var den svarta färgen slut..

Men hittade däremot axelband som jag tänkte ha till ryggsäcken jag syr :)

Bilden får bli på helsingör från färjan i onsdags..


/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0