Ridtur i regn

Precis innan vi for till stallet imorse (igår morse eg. då kl är 00:06)började det regna.. Suck.. Bara på med regnbyxorna och köra.

Det hade inte regnat så länge så Nöt hade som tur var inte hunnit bli spec blöt, bara några fuktiga fläckar som torkade fort :) Kände för att rida med den Lila vojlocken idag så tog den engelska sadeln.

Killen i sin nya lila vojlock. Och för er som tycker att lila är en tjejfärg så kan jag berätta att lila faktiskt är en krigsfärg och väldigt manlig. Sådeså. :P
gammal bild, hade den bruna zaldin och matchade med mitt bruna träns, älska :D

Det regnade självklart ganska mycket när vi gav oss iväg så vi valde en kortare väg än den vi tänkt rida men när vi var nära hemma slutade det så vi red en sväng över nord-hagen (en av sommarhagarna) och hoppade över två stockar på vägen hem :)

När vi släppt ut hästarna konstaterade Bengt, Lovisa och Jag att Nöt (som jag iofs vetat ett tag) är ganska överviktig.. Vi får träna lite mer helt enkelt kom jag och bengt fram till :)

Bustjejen Pi


Avslutar med bild på mig och bästaste Nöt.


/Fia

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Jättefina bilder! :D



SV; Tack så jättejättemycket! :D Det är vi verkligen, tom Vendela som är så prisrädd var lite stolt efteråt när det kom folk och klappade henne! :D

2010-06-21 @ 01:25:53
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fina bilder.

2010-06-21 @ 12:33:44
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: Johanna (:

guuuud vad fina bilder :) spec. den bilden på dig nöten (om den heter så) hihi :) kolla jätte gärna in på min blogg om du har tid och lust :)

2010-06-21 @ 12:35:07
URL: http://johhannahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0