Solen skiner och internet failar

Har precis ätit efter att ha kommit hem från stallet. Det är varmt och soligt ute så ska nog gå ut strax.

Vi hade fotade idag när vi red. Jag har velat fota hur länge som helst så idag red vi ner till palatshagen och fotade sommar-ridbilder bland blommorna. Jag hade lite fel intställning på kameran kom jag på när vi kom tillbaka till stallet men det blev en del fina ändå. Skulle vilja lägga upp bilderna men vårat internet dampar loss, bara det trådlösa funkar och bilderna ligger på datorn som inte har något trådlöst internet. Laddar väl upp bilderna någon annan gång, kanske ikväll eller så kommer de bitvis :)

Ibland blir man fruktansvärt trött på hela internätet, suck.

Ni får nöja er med en gammal bild så länge..




Nej nu sticker iaf jag ut i solen

/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0