Tillbaka från amsterdam

Hallå allihopa igen! Inatt kl 00.15 rullade bussen in vid kulturskolan.

Det blev stallet på förmiddagen där har det ju hänt stora grejer medan vi varit borta, eller ja, en stor grej :)

Hon heter Pajebo Pi och ser ut såhär :) Vill ni höra mer om henne är det bara att kika in hos Lovisa


Det blev en uteritt idag iallafall på bästa Nöten. Han har nog känt sig lite bortglömd nu de senaste dagarna när all uppmärksamhet är riktad mot fölisen. I alla fall så blev han väl ompysslad och kelad med, har saknat honom jättemycket!

Märkte att Nötisen har fått lite mugg på ena bakkarleden och dessutom har han ett jättebitsår på rumpan från när Puss bet honom igår. Stackarn..

Fotade självklart vackraste lite också :)


När jag ändå höll på med fotandet så passade jag på att fota stallkatten Hugo och stallhunden Embla också :)

gäsp!


Sommar..:D


Nu ska jag städa lite, duscha och så fort det blir lite svalare ikväll ta ut och träna kaninerna, de är jätteotränade och tjocka båda två..



Kommentarer
Postat av: Jossan & Nessie

Fin blogg!

Jätte söta bilder :)

2010-06-17 @ 19:28:58
URL: http://goodness.blogg.se/
Postat av: Lovisa

sv; hihi jaa :D



haha, bättre att hänvisa till mig, tack :)

2010-06-17 @ 21:10:59
URL: http://puissance.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Gud vilka fina bilder! :D Pi är ju för söt!



SV; Tack så mycket! :D

2010-06-17 @ 22:31:39
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0