tvättad man :)

Tvättade Nöten man idag. Den hade inte blivit tvättad på över ett år så det behövdes verkligen! Satt massa lösa hår i som tjorvat ihop sig med resten. Dessutom lyste den verkligen sen!

Det gick superbra att tvätta faktiskt, förut har det varit ett himla ståhej när man ska tvätta hans man, Nöt bara går runt och blir jättestressad och det blir jättesvårt att skölja men idag gick det jättebra fast jag var själv kunde jag både skölja första omgången och schamponera utan att han stressade upp sig något, han sänkte till och med huvudet när jag tog i pannluggen!

Fick dock ta hjälp av Mela och lite muta (godis) när jag skulle skölja ur schampot men ändå, är jättelycklig över att det gick så bra, verkligen ett kvitto på att han börjar lita på mig nu :D

Hade självklart inte med mig kameran men fotade med mobilkameran, får hoppas att han inte rullat sig såå mycket tills imorgon så jag kan ta bättre bilder då :)



Tog en barbackatur barfota sen, orkade inte byta om till ridkläder, var väldigt mysigt :)

/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0