GBG HS, Eurohorse och fixat hackamore

Var på Göteborg Horseshow och mässan eurohorse i helgen, mycket roligt. :) köpte en lila vojlock (Nöten blev såå snygg i det <3) och en ny hjälm då den gamla töjt ut sig och blivit för stor..

Sen på söndagen åkte vi upp till stallet och provade alla nya grejor :D Eller jag hade redan provat mina på fredan men Lovisa provade sitt nya hackamore, träns och schabrak. Jättefint var det :)

Och sen gjorde jag Nöts hackamore svart genom att byta ut "nosplattan" mot en svart rem och byta ut den ljusbruna kindkedjan mot en mörkt, mörkt brun. ska se om jag kan få tag i ett "luddunderlägg" (typ kindkedjepadding) att sätta under nosremmen för att det inte ska bli så skarpt eller alternativt göra en själv av lite teddytyg :P

So long/ Fia



Killen i sin nya lila vojlock. Och för er som tycker att lila är en tjejfärg så kan jag berätta att lila faktiskt är en krigsfärg och väldigt manlig. Sådeså. :P
Visst är han snygg? På bilden har jag inte hunnit fixa hacket än.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0