Hinder och Mount Tvätterest

Hallåj!

Hoppade med Kaninerna idag. Det gick hyfsat med tanke på att vi knappt hoppat under hela vintern. Jag hoppade längd med både Schack och Tufs. Först gick det knaggligt, de hoppade typ rakt in i hindret flera gånger innan de fattade att det var ett långt hinder. Då gick det bra :)

Schack var jättesöt när jag löshoppade henne det sista. Först löshoppade hon en gång och stannade efter hindret som om hon väntade på att jag skulle komma och plocka upp henne. Jag plockade upp henne och tänkte att hon kanske ville hoppa en gång till så jag släppte henne framför hindret igen. Hon sprang fram till hindret, stannade vände sig om och tittade på mig som för att säga "Måste jag verkligen?" Så söt var hon då, min lilla bitch.. :)

Bilder från idag:



Tufs har inte riktigt fattat vad det hela rör sig om än..


Här går det bättre :)


Kan hoppa löst också :D


Ja, hmm, behöver nog ingen beskrivning..


Här går det bättre :)


Sen när vi kom in började vi bestiga Mount Tvätterest. Ett berg av tvätt som skulle sorteras i fem korgar, mina, Melas, Magnus, Mammas och Pappas. Det tog typ en timma men nu är det gjort. :D

/Sofia


Kommentarer
Postat av: malin

sv: tack så mycket :)

jo det är faktiskt jätte mysigt :D



fin blogg du hade

2010-03-08 @ 20:09:49
URL: http://malinsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0