Idol "kocken" Alexander, vem är det?

Hallå! Nu känner jag att jag varit duktig tre dagar i rad :D

Var och spelade med bästa Vici idag och med orkestern sen. Där spelade vi först "Turn away" för Idol "kocken" Alexander, som jag inte har en aning om vem det är (följer inte idol). Han ska iaf sjunga med oss när vi har vår konsert på Sagateatern den 17 april och då ska han sjunga "Turn away". Man kan väl säga att mitt första intryck av honom inte blev det bästa då han började med att peka på Melas och Alice oboer och fråga ifall de var altsaxofoner. De flesta brukar tro att oboerna är klarinetter, men altsaxar? Hmm..

Han visste iaf vad en flöjt var :) och sjöng gjorde han ganska bra med.

see ya /Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0