Knäkanin

Hallå ni tre som läser! :)

Var i skolan idag, det var som vanligt.. Musiken var kul och handbollen på idrotten med men resten kunde jag ha skippat om du frågar mig.. :P

Eftersom Bengt rider Nöt idag så åkte jag inte upp till stallet utan tog ut kaninerna istället :). De fick vara ut tills de gick in igen vilket blev typ 1.5h sammanlagt..

Mysak hoppade upp i mitt knä också idag! :D Han hatar i vanliga fall att sitta i knät eller i famnen men idag hoppade han t.o.m. upp själv! Då blev jag så glad, älskade lilla korkade Mysak <3

Ska nu ta och redigera lite bilder hade jag tänkt, ha det bra :)

/Fia

Kommentarer
Postat av: Vendela

Sv: Okej, ajdå att photoshopet försvann.. :( Din design på bloggen är iaf jättefin! (:

2010-03-17 @ 20:46:23
URL: http://vendila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0