New moon och the Twilight Saga



Läser New Moon igen nu. Det är nog tredje gången men den är fortfarande lika bra. :D Älskar alla böckerna i serien men Breaking Dawn är nog min favorit ändå. Där är ju det lyckliga slutet :D

Är lite av en twilightnörd, har läst alla böckerna på svenska och engelska minst en gång :p. Här är min och systerns gemensamma The Twilight Saga - samling. Twilight ska stå mellan "Så länge vi båda andas" och "New moon", men den är utlånad till en kompis för tillfället..

"Genom dina ögon" är en annan riktigt bra bok av Stephenie Meyer. Helt underbar, gillar du Twilight ska du absolut läsa den!



Som sagt är lite av en Twilightnörd, har läst ´"Wuthering Heights" på engelska också. Endast för att Bella läser den så mkt. Men jag tycker faktiskt inte att den var värd mödan.. Det är jättesvår engelska och den är ganska dålig. Bara eländes eländes elände rakt igenom tills alla huvudpersoner dör..

Någon annan som läst böckerna? Eller kollat på filmen? Gillar du dem lika mkt som jag? Har du inte läst dem? Gör det!

/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0