Slapp och hoppning

Riktigt go dag i dag med. Gick upp runt halv elva. Hade fått sms från bt, vi ska träffa någon därifrån på tis är det tänkt.

Vi åkte upp till stallet sen runt halv tre och red i ridhuset eftersom det är jättehalt ute. Vi satte upp en liten hinderbana med två kryss, två pallar med en konan som man skulle flytta från pall till pall, och några konor att rida runt och göra diverse krumelurer. Det med pallarna och konan funkade hyfsat men Nöt tyckte de var läskigt att jag skulle bära på konan.

Vi hoppade kryssen också, det gick jättebra och nöt tyckte det var jättekul :) Jag övade på min sits och styrning som verkligen behöver övas på. Det sista så höjde vi hindren till ca 60 cm och hoppade en sista gång.

Ha det bra

/Sofia



Jag och nöt hoppar :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

:)

2010-03-08 @ 17:00:14
URL: http://puissance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0