Glasögon och mysig kväll

Var hos optikern idag då jag har haft en del huvudvärk sedan i julas. Det visade sig att jag var översynt (tror det var det :P) iallafall så hade jag 1.25 nånting på vänstra ögat och inte alls så mycket på högra, ska få läsglasögon till en början och sen kanske ha dem hela tiden..

Skulle ta bussen in och den gick 14.55, trodde jag. Kom till busshållplatsen 14.51 typ och då hade bussen gått för den går tydligen 14.50. Suck.

Gick hem och tog moppen istället, gillar egentligen inte att köra den i stan men hade inget val. Jag körde såklart fel och kom in på busstorget och var sen tvungen att köra på kungsleden. Usch, tycker inte om att köra där, massa filer och rödljus och folk kör så fort!

På hemvägen tog jag en bättre väg som tur var :)

Sen hade vi en kväll tsm med klassen på idrottsgården, riktigt mysigt! Vi bakade pizza, spelade brännboll, lekte lekar och gick "levande tipspromenad". Hade verkligen jättekul! Tack för en underbar kväll allihopa! :)

Imorgon blir det stallet och Markusträning. Dock ska Bengt rida Nöt så jag får vara fotfolk och fotograf..



/Fia

Kommentarer
Postat av: Matilda

Var så lite =)



Tack så mycket!

2010-05-03 @ 21:48:41
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Sara - Jansson

sv; Jo hoppas jag också!

2010-05-03 @ 22:06:52
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Karoline

Jag rider med mitt sprenger universal bett i vanliga fall, hon går bäst på ett lite skarpare bett där jag inte behöver vara hård i handen.



Älskar bilden!!

2010-05-04 @ 17:00:06
URL: http://karolinesliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0