Mycket att göra

Sorry för dålig uppdatering men har helt enkelt inte hunnit.

i fredags kom jag hem typ 23.30 så då orkade jag inte gå i på datorn och i lördags var jag och Mela inne på stan nästan hela dan eftersom kulturskolan hade "mitt i borås" då så vi var där och hjälpte till + spelade lite.

Efter det åkte vi till stallet, var nog uppe vid sjutiden och red ut vid åtta. Finns det ett bättre sätt att avsluta en lång dag än med en barbackatur i kvällsolen? Jag tror inte det.. :)

När vi kom hem vid tio ville Magnus att vi skulle spela kort med honom så jag hann inte gå in på datorn då heller..

Igår hämtade jag mina glasögon, schnygga är dem! Och bra ser man också :D



/Fia

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha oj vad det ser weard ut med dig i glasögon! :O

2010-05-30 @ 18:48:46
URL: http://puissance.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ovanligt att se dig med glasögonen! Men dom passar dig!

2010-05-30 @ 21:13:20
URL: http://kjarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0