Skor och hinderfärg

Red inte idag då det är B:s dag. Det blev en tur ner på stan istället. Jag skulle titta lite på bågar och skor till avslutningen/torpa och svarta skor att marschera i.

Kollade först på lite skor i stan men hittade inget. Kollade lite på bågar också och hittade två olika som jag tyckte om. Egentligen likadana fast ett par var bruna och det andra svarta :)

Sen åkte vi till Knalleland, på Skopunkten hade de billiga svarta tygskor och dessutom "köp två och få 50% på billigaste paret" så där var två par skor fixade iaf (både jag och mela skulle ha). Kollade lite på avslutningsskor men inga passade mina fötter. Alldeles för små i tån. Kanske någon passade men då var det ju typ 10cm klack på och det kan jag inte gå i.. (har aldrig klackskor)

Vi gick vidare till Skokanonen men där fanns inte heller nånting. Var nära att ge upp där, tänkte att det slutar väl med att jag får ha mina converse på avslutningen. Gick förbi DinSko också, ingenting där heller. Finns det någonting så irriterande som att köpa skor när det inte finns vad man vill ha?

När vi gett upp för den här gången och var på väg till bussen hittade vi en till skoaffär! Hur många finns det egentligen? Den hette typ Deichman eller ngt sånt och där hittade jag faktiskt ett par skor, som påde var sköna och snygga! Vita sandaler typ med smala remmar. (gladiatorskor?)

Gick förbi Claes Ohlsson också och köpte färg+märlor till fyr-hindret vi håller på att bygga. Sparade 120 kr på att köpa lite gammal färg som var nedsatt till 5:- från ursprungliga 35:-
Hittade också en liten kameraryggsäck som vi vill ha men det får bli en annan gång, spenderat massa pengar idag redan.. :P

Försökte hitta en bild på mina älskade gula converse men datorn är emot mig idag (som de allra flesta dar) så det blev en bild på lite blåbärsris istället :)


/Fia


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Skor är ju helt hopplöst!

Finns inget värre än att handla skor.

2010-05-11 @ 19:15:22
URL: http://kjarni.blogg.se/
Postat av: Lovisa

sv; tack :D

2010-05-11 @ 19:30:48
URL: http://puissance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0