Stallet

Då jag inte har något annat kul att göra och inget kul att skriva om så tänkte jag att jag lägger upp lite bilder på stallet :) Jag personligen tycker verkligen om det! Ljust, fräscht och personligt med målningar lite här och där.

från dörren på framsidan, foderboxen direkt till vänster, bortanför den pussans box med pussan i, rakt fram Nöten i sin box och till höger skymtar men Alteas box :)


Foderboxen (pussans gamla box omgjord till foderkammare) med mat iordninggjord och fodertunnor i hörnet :)



stallet från andra dörren, vannes box till vänster, bredvid den Alteas box. Skötselplats närmast till höger, bortanför den nöts box och längst bort pussans box :)


del av sadelkammaren :) Nötens grejer längst bort och allra längst in i hörnet är det bett och sånt som inte används..


annan del av sadelkammaren, extragrimmor, ridgrimmor, stigläder och sånt :) + stallkatten :P


Det mesta av interiören i Nötens hem :)

/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0