Städning och hoppning

Hoppade med kaninerna idag så fort det blev uppehåll. :)

Vi satte upp en liten rakbana och mina niner var jätteduktiga. (som vanligt alltså :P) Det hände en lite rolig sak när jag hoppade med Tufs. Det gick super de första gångerna men sen märkte jag att magbandet satt väldigt löst så kortade det en bit eftersom om det sitter för löst tar det väldigt mycket i halsen när man tar i kopplet. Då gick det jättedåligt, han rev och sprang rakt igenom flera gånger. Sen ländde jag magbandet igen och direkt gick det super igen. Han vill helt enkelt ha ett jättelöst magband. :)

Fina Tufs som helst av allt hoppar utan sele. :)


Schackis gjorde ett jämnt pass. Inte så högt och inte så länge men lugn och inte så stressad som hon lätt blir..


Har städat mitt rum idag med, sånt som ju faktiskt måste göras då och då. Konstigt egentligen att man städar i stallet varje dag men orkar knappt städa hemma en gång i veckan..

Har också sytt nya gardiner till köket (Som jag planerar att sno när det byts till julgardiner där sen :P)

/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0