Krasslig..

Känner mig inte helt frisk idag. Är förkyld och känner mig allmänt dålig, men ska inte beklaga mig så. Ska vara glad att jag inte är sjuk så ofta :)

Som tur är ska jag inte rida idag, tror inte att jag hade orkat men samtidigt så har det fallit typ 2 dm nysnö under natten så det vore jättefint att rida i eftersom det ska bli flera plus och regn imon.. Jaja.

Hann inte blogga igår så det kommer nu istället. Jag och Lovisa red lite i ridhuset och eftersom vi egentligen tänkt rida ut så satte vi upp lite studs för att variera lite mot dressyrandet. Studs är ju jätteroligt tycker både jag och Nöt och dessutom jättebra för Nötens stela bog. Mela filmade lite så det kanske kommer upp senare ifall ni är intresserade. Räkna bara inte med att det ser superproffsigt ut eftersom jag inte är någon hoppryttare och Nöten ingen hopphäst så taxeringen är sådär.

Hoppträning i våras


/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0