Lärorik teorikväll

Idag, eller snarare ikväll, så var det teorikväll uppe i stallet. Vår NH-instruktör/hovvårdare/massör kom och hade lektion för oss och några till. Det var väldigt intressant och lärorikt, man får en hel del att tänka på.

Tar ni teorilektioner/går på föreläsningar ibland?

Igår tränade jag Nöt i ridhuset, det går ju inte att rida ut nu eftersom det är blankis överallt.. Iaf så gick det väldigt bra, han var pigg och väldigt mjuk och fin. Böjde sig och slappnade av väldigt lätt så jag red bara i drygt 20 min. Han verkar verkligen tycka om sitt nya bett, det går jättebra med det :)

Nötens nya bett


Imorgon rider jag förhoppningsvis, har ett svenska arbete som ska vara inne på torsdag men tror att jag hinner..

/Fia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Helt klart går jag på föreläsningar!

Vad handlade föreläsningen om?

2011-01-13 @ 08:29:44
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0